طراحی لوگو و هویت بصری

خدمات

folio-item-img6

برندینگ با استراتژی

برندسازی فرایند ایجاد هویتی منحصربه‌فرد برای یک محصول، خدمت یا شرکت است که باعث متمایز شدن آن از رقبایش می‌ شود. این فرایند شامل تعریف و انتقال ارزش‌ ها، شخصیت و وعده‌ های برند به مشتریان و مخاطبین هدف می‌ شود. برندسازی موثر به شناساسی مخاطبین، ایجاد وفاداری برند و جلب اعتماد منجر خواهد شد.

عناصر کلیدی برندینگ

داستان برند

داستان برند شامل عناصری مثل لوگو، رنگ‌ها، تایپوگرافی، لحن گفتار و روایت پشت برند است؛ یعنی اینکه چرا این برند به وجود آمده، چه هدفی دارد و چه ارزشی برای مخاطب ایجاد می‌ کند. این داستان به مخاطب کمک می‌ کند تا با برند ارتباط احساسی برقرار کند و آن را به‌ عنوان چیزی فراتر از یک محصول یا خدمت بشناسد.

وعده برند

تعهدی که برند به مشتریان خود می‌ دهد. این تعهد همان تجربه یا ارزشی است که برند قول می‌ دهد به‌ صورت مداوم به مشتریان و کاربران خود ارائه دهد.

تجربه برند

تجربه‌ کلی‌ که مشتریان هنگام تعامل با برند دارند. این تجربه به صورت کلی شامل خدمات مشتری، کیفیت محصول و تجربه‌ی کاربری می‌ شود.

برندسازی فرایندی چند وجهی و پویا است که به برنامه ریزی دقیق، خلاقیت، و مدیریت مستمر نیاز دارد. این فرایند مربوط به خلق روایتی منجسم جذاب است که با انتظارات و خواسته های مخاطب هدف هم راستا بوده و موجب جلب اعتماد و شکل گیری روابط بلند مدت می شود. با هم راستا کردن هدف، هویت و ارزش های برند با نیازها و خواسته های مخاطبان، کسب و کارها می توانند برندهایی قدرتمند بسازند که در گذر زمان ماندگار بمانند.